Saturday, October 2, 2010

semakin sihat .

setelah beberapa hari tidak ke manamana , aku rase makin sihat .
Alhamdulillah , badan aku da tapanaspanas lagi .
mungkin aku terlalu penat berada di sana .
aku nyh mmg terlalu manje .
Maaflah . buat korang menyampah at aku .
aku tao aku gewdiks . :)

aku da buat make over untuk blog aku nyh .
aku sukakan perubahannya .
lebih matang , sesuai dengan perubahan aku .
InsyaAllah . :)

aku da tamampu menangis lagi .
aku betulbetul na move on .
i really needed support .
please yea ?
jangan sakitkan aku lagi .
aku perlu hidup dan terus hidup .
aku tana buat musuh .
aku na ketenangan .
dann , aku maseh sayangkan kau seperti selalu .

aku tao katakata nyh takan mengubah apeape .
dan sebenarnya aku sendiri pun tamengharapkan kau kembali .
aku rasa cukuplah .
cukuplah , katakata kau taubah sebagai satu pembohongan .
aku sayangkan kau tapi tabermakna kau boleh buat aku rasa BODOH .
aku akan terus berjuang untuk hidup aku tanpa kau .
Lihatlah . :)

sayang , dengarkan GOODBYE .
hari nyh aku da temukan melodi yang sesuai buat kau dan aku .
aku bangga dengan diri aku sendiri .
aku akan mula terima kau sebagai seorang teman .. tapi bukan seorang kawan .
aku maseh tamampu untuk menerima tawaran kau sebagai kawan .
cukuplah sekadar teman . bolehkan , sayang ?

hari kau bercakap tentang pertemuan baru .
aku takeberatan pun .
tapi , aku lebih na jumpe dengan mama .
tasalahkan ? sekadar sekali seumur hidup .
kau .. kau maseh belum beritahu pada mama tentang keadaan kita .
itu membuatkan semuanya semakin sukar .
tolonglah , tolonglah .. berterus terang , irfan .

aku rasa cukuplah entry kelukaan aku setakat ini .
luka tu biar aku simpan sendiri .
ya , aku akan simpan sendiri .
kau taperlu membaca lagi .
itu akan buat kau membenci kau .
aku sedar tu .
sudahlah . aku pun takan bercakap pasal kau lagi .
aku na hidup yang baru .
by chance , mungkin aku akan bahagia dengan abang syukri atau aziem kan kan ?
HAHA . :)

putus dengan kau buat aku realised sesuatu .
kau membukakan banyak peluang untuk aku .
supaya aku boleh menilai sape kau yang sebenar dan sejauh mane hubungan ini berlangsung .
supaya aku boleh teruskan hidup tanpa bayangbayang kau .
yupp . aku suda makin sembuh sekarang .
jadi , jangan sakitkan aku lagi yea ?
cukuplah . :)

tengok ? niat aku menulis bukan untuk kau pun .
tapi entah kenape saat aku menekan pad kekunci at laptop nyh , kau juga yang aku fikirkan .
kau memang sanagt melampau .
sampai hati kau buat aku macam nyh .
HAHA . kau memang HEBAT . :)

aku maseh berjiwangjiwangan tentang kau .
haishh , aku tao kau pun geli , bhaii .
kau ingat aku ta ? HOHO .
kisah pula . :)

bhai , kau cuti semester nnti kita meet up .
aku takisah pun .
haha . seronok na dengar cerita kau nanti .
aku na kau bahagia .
bahagialah kau hendaknya .
kau pun na aku bahagia ?
tiaptiap hari aku bahagia .
bahagia sebab aku pernah ade kau . :)

bhaii , kau taperlu banggalah okay ?
haha . aku tahengehhegeh at kau pun .
memang ta larhh , weyhh . :p

aku keseorangan at rumah nyh .
HOHO . dari tadi aku tasentuh bahan ilmiah yang merangsang minda pun lagi .
seriously , aku tade mood na belajar .
at least , bukan sekarang .
malam karanglahh . HUU .
malas , malas , malas . :)

A strong person knows how to keep their life in order . Even with tears in their eyes , they still manage to say " im okay " with a smile .
God is good .
Changes are coming . God saw your sadness and said hard times were over . :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com