Saturday, October 2, 2010

terus .

aku maseh tidak berubah sedikit pun .
status aku at FB pun maseh sama .
aku tana menggubah apaapa .
jujur , aku maseh mengharapkannya .
sudahsudah , Sya .


me and you .
and we're not ALONE . :')


entry nyh khas buat my number one bestie :

NUR AMALINA AHMAD TARMIJEE . :)

* hai , sayang ! ngeh ngeh ngeh . kau mesti bangga kan kan ? :p

okayokay .
cukuplahh tu okayy .
ade perkara yang lebih penting untuk dibicarakan . :)

ehemm , seriously aku faham ape yg kau rase.
tadianggap bukan ?
aku tao cerita kita tasama .
tapi , ending kita serupa .
" not happily ever after ... "
andaanda tidak perlulah tao tentang ini secara detail .
hanya aku , dia dan perasaannya .
cukuplah aku sebagai pendengarnya .
lyna , aku sayang kau . :')

kau kenalkan aku macam mane ?
aku seorang yang pandai bercakap tapi bila keadaan buruk untuk aku , aku juga tidak kuat .
aku pun manusia macam kau .
aku mmg tatao na luahkan masalah aku macam mane .
tapi , aku tao kau membacakan , sayang ?
lyna , teardrops on my guitar nyh membawa membawa maksud dalam hidup kita .
pengertian berbeza buat aku dan kau .
yupp , ade yang berbeza . :')

sebagai kawan aku akan sentiasa dekat dengan kau .
aku sentiasa mendengar ape sahaja dari kau .
tentang dia dan dia .
aku peduli pasal kau .
aku tana kau menangis , okay ?
heyy , mane lyna yg heartless tu ?
kau tasesuai jadi gadis yang cengeng tao . :')

selame nyh aku kagum dengan kau ,
setiap aspek .
pelajaran , paras rupa dan segalagalanya .
kau ade segalagalanya .
bersepah lelaki yang na kan kau larhh .
but , i admitted .
lelaki yang kau suka tu mmg lucky sebab kau pilih dye .
sayang , jangan risau .
kau akan okayy .

this is not a nightmare , sayang .
maybe it isnt a right time for both of you .
aku sentiasa doakan kebahagiaan kau .
satu hari kebahagiaan tu akan jadi milik kau .
by chance , maybe he's yours someday .
believing in your faith , dear . :')

buat mase nyh , aku tana bercakap pasal perasaan aku .
aku taokay .
yupp , aku mmg taokay .
jadi korang semua fahamkan maksudnya ?
aku tersenyum tapi percayalah hati aku ta .
aku perlukan mase yang banyak untuk pulih .

i really need someone to say to me .

" its okay , Sya . im here for you and i love you . "

i really need a shoulder to cry .
i really need arms to hug me .
i really need a hand to hold me close .
i needed a protection from all of this pain .
i need someone to wipe all of my tears and make me to move on .

anyone ?

*sigh*

im OFF-ing .
bye .

* i wont let irfan hear me cry . it shows my weakness . and yes , he's my weakness but he's my strength .

2 comments:

Anonymous said...

dont worry~ d heartless kuroki will come back!!! *and later she'll be even more fierce and emotionless*

Cikpuan sya said...

i love you though . :)

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com