Friday, November 19, 2010

ehem , ehem . Assalamualaikum wbt . :)

senang hati aku na kabarkan bahawa hari ini adalah hari last persekolahan aku at smk alang iskandar yg sangat aku cintai tu . :')
damn , macam baru semalam je aku daftarkan diri at sch tu mase form 1 . hari nyh , aku da tamat persekolahan . and im going eighteen next year . but , before aku berhadapan dgn real life .. aku perlu mengharungi satu peperangan yg maha hebat dlm hidup aku . yeahh . sangat dekat sekarang dan aku dilanda ketakutan yg amat . mampukah aku banggakan semua orang ? insyaAllah . sebolehnya , tiada hati yg saia ingin kecewakan . percaya lh . kalau anda kecewa , saia lebihlebih lagi . hurm .

pagi yg tenang . berkumpul at dewan peperiksaan serta mendengar taklimat daripada penyelaras tingkatan 5 . pheww ! cukup lh . itu pun suda buat saia gelabah . people , sekarang saia suda sgtsgt merasakan getaran itu . i just wish at the moment for the time to freeze . sekurangkurangnya ,
slow down . terlalu cepat mase berlalu ataupun aku yg terlalu leka selama ini ? WOW . aku speechless . aku maseh tabersedia . aku maseh tabersedia utk ucapkan selamat tinggal pada rutinrutin yg aku selalu buat . yg tiaptiap hari buat aku menyampah dan menyumpah dgn sengaja . haha . aku akn rindu semua tu . i bet i will , people . :')


once a friend , always a friend ..

act , aku speechless sgt sekarang . tangan aku begitu kaku utk menulis . susunan kata aku pun tengah berterabur . aku tatao kenape . tapi aku kehilangan katakata . aku doakan yg terbaik utk semua . aku syg korang semua . 5 science in memories . 2010 . kecemerlangan milik kami . InsyaAllah . :')

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com