Thursday, November 18, 2010

acahacah na banjir .

*sobsobsob~

petang yg kehujanan para pembaca ,

hari ini naseb aku macam suda habis madu sepah dilempar pluss suda jatuh ditimpa tangga pula . mmg sgt malang dan bertambah malang dari pagi smpy tamat waktu persekolahan tadi . ape ? aku okay ke TAK ? Gee , kalau korang tanye aku , sumpah aku akan cakap aku okay . tersangat okay smpai mate aku da bengkak setara bibir aku yg tengah membengkak nyh . *HAHA . jadi angelina jolie aku hari nyh . muahahaha . (gelak tabeberape na ikhlas)

pagi tadi aku bangun dengan perasaan yg blurr . ye lh , pagypagy kott. tetibe aku rase bibir aku gatalgatal . bengkak ! Argghh . mmg mantap sungguh bibir aku time tuu . HAHA . lebih kurang bibir angelina jolie yg senget sebelahh . Cun ke , bhaiiii ? HODOH kot ! terlebih seksi derr . korang tgk mesti na cium punya lh . bhahaha . *sengal . tiktoktiktok~ aku pun pegy sch lh . HAH ! masalah lg . Pintu pagar pulak da tutup . tapetape . senyum , Sya ! dengan selambe badak selepas sesi tulis nama blgsg , aku pun blahhh . bhaiiii , pagar tutup dlm BUKU PERATURAN sch 7.30am lh . ape lh bebal sgt korang nyh . pegi tutup 7.25am . kesian tao ta budabuda yg lewat dari minit tu . motorsikal kene park luar . blablabla~ korang tao ta keselamatan tu ape ? TAK TAHU ? lemah sungguh pemikiran korangkorang . HEH . meh aku bagitao . sila duduk dan terus membaca .

melalui pembelajaran subjek physics , bab 2 tingkatan 4 iaitu FORCES AND PRESSURE . pressure dalam sebuah container yg tertutup akan meningkat selaras dengan suhu yg meningkat . okay , da dapatkan konsepnya kan ? sila aplikasikan pada tayar motorsikal . keadaan yg sama akan berlaku TAO . Pressure dlm tayar motor akan begandaganda daripada yg asl akibat peningkatan suhu terutamanya pd waktu tenggahhari . HAH ! nampak ta . pelbagai implikasi buruk yg akan berlaku . bygkan risiko tayar pecah waktu tgh speeding ? ta ke naya mase tuu . lps tu , slhkan kami sebab laju padahal .. lu pikir lh sendiri , bhaiiii ! agkagk lh na bagi pengajaran . kalau yg tajadi tape , nyh da jadi punn . tade lh aku na ngokngekngokngek at sini . bapak ah , sebbaek ta arwah je org tu . MasyaAllah . mintaminta di jauh kan . Hoihoii , seronok membaca ? lakukan tidakan yg sewajarnye je lh . ape guna kuasa kalau tadiguna kan . baek jadi katak bawah kuali macam tu . Goreng pun sodapp . huu . *haha . macam na makan kan kan katak tu ? :p

okayyyy , next stop ade lh dlm kelas . akhirnya . huahaahuahaaa~ tamat suda waktu addmath . then then , satu cikgu pun tamasuk . haha . suka lh derrr~ aku pun jalanjalan macam
main marry go round at dlm kelas dgn keadaan meningalkan hp di bwh meja dgn selambanya . lalalalalala~ Girang gembira tatkala itu . sedetikdua berlalu dan dannnnnnnn , aku kembali ke habitat aku balik . O.M .G ! selesai aku mengagaugagau , aku dapati ianya suda hilang ! H.I.L.A.N.G ! MISSING ! Handphone aku da hilangggggggg . Grrr~

ape lg , menanges lh . mcm budabuda aku nyh nanges . siap hentakhentak kaki semacam bagai . HUaaaaaaa . mmg drama queen aku time tuu . BULI :

aku : Azidiiiii ...... kau tasayang aku ke ? bagi lh balik phone aku . ;"D
Azidi : aku mane tao . tanye Fadil . *tergelakgelak
aku : Fadillllll , jangan lh bersubahat dgn Azidi . ;"D
Fadil : Nah ! aku bagi balik . *dgn muka tabersala keluarkan sesuatu dr bwh meja dye .
Aku : *terdiam kejap sebab sngka betulbetul dye bg . padahal .. HARAM !
lalu terus menanges dgn tanpa segan silu . bhahaha .

adoiyaiiiii , berdrama swasta aku pagi tadi . macam filem hindustan suda . hee . kelakar kott . Ghani sekarang asek tiru nada suara aku yg mngadangada mase nanges minta hp aku balik at dorang .mmg TAK lh kalau Bel yg ambek sbb dye pun buat bende yg same . apeapepun , hp tu da dapat balik . siasia je aku nanges kan . :')

itu bukan lh perkara yg terburuk pada hari ini . Hurmm . aku okay . ntah lh . aku cuba na smpaikan maksud yg aku okayy . tapi aku tao aku ta . gelak tawa aku hari nyh mmg hambar . penat aku menanges smpi da taleh menanges . *ini ayat tipu sbenarnye . HAHA . aku tao aku yg salah . aku salah . aku salah dan aku yg salah . aku susahkan dye lg . aku mmg taboleh berasa bahagia sgt sbb .. sekelip mate je bahagia tu akan hilang dari aku . dalam waktu mcm nyh , aku rase down sgt . tapetape . itu je yg aku mampu buat . pujuk hati sendiri supaye aku tarase mcm shit sgt . Tape , aku okayy . aku mengaku aku salah . terlalu bersalah smpi kau na buang aku da . penatnye mcm nyh . Aku dah kehilangan diri balik . aku rase kosong sgtsgt . dan aku rase tade semangat . aku nyh rapuh . terlalu fragile sehinggakan aku mudah dipecahkan . aku rase .. air mate aku da mula menitik balik . bhaiii , mmg ta COOL tamenanges kan . tapi aku lupakan ke-COOL-an itu sebentar . aku perlu menanges sebab kau da tinggalkan aku . tapi .. aku tatao smpi bila . awk , sy minta maaf sgtsgt . sy bodoh . :"(

aku memberi kau masa . dan kau menyepi tanpa kata . aku harap ayatayat yg terakhir tu .. buat kau faham . aku betulbetul menyesal . bahagia tu datang da pergi , awk . tapi saia .. saia takan pernah melangkah keluar dari hidup awak melainkan awak membuang saia dan menghalau saia dr hidup awk . saia tunggu awak .


amaran : bawa hp ke sekolah ade lh menyalahi undandundang . sila jgn ikut . tiru tape lh kan kan ? btw , happy Eid Qurban . maap pade kwnkwn yg hadir ke rumah . saia tiada apeape utk dihidangkan kecuali senyuman . :)

p/s : aku tatao na buat ape sekarang . semuanya telah hilang . aku tao aku salah . dia ambil semuanya . tade satu pun yg tinggal . awak , kembali lh . aku takan kalah pada keputusan dia . aku akan pertahankannya . :'(

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com