Saturday, November 13, 2010

mad-ness . :D

petangs bumi blogger . :)

hari ini merupakan Hari Keluarga Persatuan Pendidikan Islam at sch aku . COOl lh juga , bhaii . haha . bolehboleh lh . na kate havoc , taleh coz .. ye lh , bukan kitorang buad clubbing kan kan ? name pun under Persatuan Pendidikan Islam . semuanya baekbaekk je . tapi , seronok . :DD act , hari ini aku pegy seminar sejarah at usm , nibong tebal . butt , after a sec thought aku rase mcm aku ta happy berada di situ . jadiiiiiiiiiiiiiiiiiii , aku mengambil keputusan utk tida pergi ; atas alasan yg sangat munasabah . mungkin aku yg terlalu sensitif kan kan ? sorry lh . aku rase aku lebih dihargai at sch nyh . bukan at usm sane tuu . HAHA . *i just feel i dont belong there okayy ? whatever . kau dan korang takan faham ! :DD

Aku , Pip , Wani dan Bel dilanda konflik sebentar . Alhamdulillah suda semakin baikbaik saje lh . sedangkan lidah lagi tergeget , inikan pula kawankawan kan kan ? koranggg , korang buad aku sedih lh kalau kite tade mase bersame lg . rindu korang sgtsgt nnti ! :'DD aku dan mereka boleh bergerak seiring sebab mereka bukan jenis backstabber . yupp , mereka mmg ade kekurangan andandd , sape yg tade kekurangan kan kan ? baik buruk , terima je lh . yg lg pentinggg , setiap masalah boleh diselesaikan . bak kata saia sebelumsebelum ini , TIDA KALAH PADA MASALAH :) . sooooo , kami melakukan deeper conversation dan mendengar luahan hati masengmaseng . easy kan ? salah faham saje lh , budabudaa . im glad that we're okay now . :)

we're having much fun todayy . hee . kami hanya lh urus setia . tugas azali saia adalah sebagai photografer . :DD *i likeeeeee ! pelbagai aktiviti yg tamasuk akal dan menyeronokkan dijalankan . antaranya ialah :

  • maen bowling gune kelapa .
  • tembak botol tapi tajatuh . *haha . peluru yg halus kott . comel . :DD
  • susun puzzles dlm masa 5minit smpi siapp .
  • main kapal terbang kertas . *cool , bhaiii . :DD
  • lastly , dan yg palinggg aku suka ialah .. sepak bola dan masukkan goal sambil pakai spec yg telap cahaya , bhaiiii ! :D
COOOOOL , bhaiiiiii . HAHA . :) bayangkan lh macam mane korang na sepak bola yg bulat tu dlm keadaan tanampak goal . muahahaha . cuba lh . gerenti semputt ! :p selesai snapsnap pict dan serahkan kembali video cam at ustaz , saia pun pegy tolong ashraf dan azidi at checkpoint puzzles . hee . bestbest ! seronok kacaukacau org yg tenga struggle menyusun puzzles . *tugas saia yg sebenar ialah menjaga masa . tapi mengganggu je lebih sebenarnye . bhahaha . :D saia lepak dgn Putera . dye nyh member baek lh juga . serius dye hensem . haha . selalu dye yg rajin tegur aku , aku tapunn . rendah diri , bhaiii . siapa lh saia kan kan ? :) the best part is , aku dapat get along well dgn budabuda at group Putera . Nik dan Faizul . *Nik nyh org Kelantan act . baru je pindah tahun ini . ^^ hee . see , kalau korang kenal aku , aku tade lh mcm yg org selalu cakapkan . mybe aku nyh seorang yg terlalu berhatihati dgn org . sebab tu aku dingin . especially lelaki yg aku taberapa kenal dan bukan satu kelas . *aku asek kene bahan je dgn dorang . sombong sgt kah diriku ini ? mereka kata saia sombong GILA . =.=" . huuuu . btw , mereka cool dan buat saia rase welc je . thankies lh , korangg . mereka mmg menarik . :)

makanmakan pulaaaaa . :DD haha . banyak juga lh juadah . yg palinggg saia suka ialah satee . *erhh . taleh makan byk sgt . terlalu manis lh ! butbutt , sedap juga . :DD selaku urus setia , kitorang perlu juga bertugas . aku incharge at bahagian makanan ringan . bestbest ! haha . semua yg datang aku layan dgn baekk . *terlebih baik act . agagagagatai ! :p selain itu , aku buat air juga . hee . perghhhhh ! sedap kott air aku buat . kan kan ? :p *riak barang duatiga saat . muahahaha . :D . Thenthenn , Faizul ! faizul dtg at section makan ringan lh . :p (aku dan Pip bertugas berdua) *Pip nyh sewel gak . haha . macam aku . :)

(lebih kurang sambungan daripada situasi yg berlaku at scene puzzles)

Pip : Pjot , hg nampak Nik tak ?
Faizul : tak . hg nyh Pipah takkan jatuh cinta kt dia kot ?
Pip : xde lh . aku cuma suka dia cakap je .
Faizul : haha . aku pun suka Ai'syah cakap je . *pandang aku
Pip : haha . *gelak dan pandang aku
Aku : *gelak dan gelak lh :DD Ape ?
Faizul : Ape ? *dgn tiru care aku bercakap . alaala nada suara aku yg manje lg gewdiks tu lh . XD
Aku : *gelak malumalu sambil tutup mulut sebab tatahan na gelak kaudkuad
Pip : Aku tampaq hg satgi . maenmaen sgt ! *gelak lg
Faizul : Pipah hg jgn ckp at Ai'syah ape yg aku ckp td taw . Hg ckp kt dye , aku xmau kwn hg lg . *buat muka blur yg dbuadbuat smbil gelakgelak
Pip : oraitttt ! aku janji . *gelak lg siap pluss kenyit mata .
Aku : huh ? *pandang Pip pluss mereng sikett
Pip dan Faizul : *gelak dan terus gelak .
Aku : Apa ? *terus blur . =.="

konklusinya : ketawa dorang mmg susah betul na ditamatkan . Haisshh . :) kawan itu datang dlm keadaan yg tida diduga . dan jangan menilai dari luaran tao . malah kadangkadang , mereka ternyata lebih HEBATT dari kita lh ! :D

Nampak ? saia tao saia tida sala pilih tempat utk berada hari ini . saia gembira dan senang bersama mereka . walaupun begitu , saia tetap tidak lupa pada dye . saia risau sgtsgt . hurmm . harap awk selamat . awkkkkkkkk , saia risau kan awk . cepat lh , smpi ! :")

tutup cerita . bye . :D

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com