Saturday, November 13, 2010

sealed-with-a-kiss .


Mel , Bel dan Pip bersama . :D

this is the first time aku , Bel dan Pip bergambar bersama tao . hee . Korang berdua mmg HEBADD ! *sama mcm aku lh . :DD saia tida se-pretty mereka . huu . mereka mmg canteks kan kan ? hee . Ape , number phone ? HAHA . bhaiiiiiiiiiii , mmg TAK dapat lh . Taken already . Goshh ! ini lh KAMI . :DD


GILA . :)

walaupun dgn sedikit perselisihan kadangkadang , kami tetap bersama . kami tida boleh berpecah kerana apabila kami tida BERSAMA . kami tida mampu mengubah keadaan . kami terus hebattt begini . Korang sebahagian dari aku . butttbutt , tida lupa pada mereka yg terdahulu . korangg tetap tida dapat diganti . korang terbaekk ! aku sayang korangkorang lh . :'DD


Sya , Lya , Lyna pluss Haza . :)

TERIMA KASIH :
  • Nur Amalina Ahmad Tarmijee .
  • Sharon Yap Chiew Hsai
  • Nur Aliah Mahazir
  • Athirah Zainal
  • Nur Afifah Abdul Razak
  • Fatin Nur Syakirah Azman
  • Hazriah Hajanan
  • Vickneswary Balan
thanks for everything , my dearest friends . thanks for being there when i needed all of you the most .. Thanks because still be on my side in the up and the down . friends are siblings , but God forgets to tell us . i love you . :')

dan awakk , awakk . tempat awak tetap kosong . kegembiraan saia bersama mereka tetap tida sama seperti kebahagiaan saia bersama dengan awak dahulu . love letter untuk awak . *for the rest of my life by maher zain . :")

for the rest of my life
i'll be with you
i'll stay by your side
honest and true
Till the end of my time ,
i'll loving you ...

for the rest of my life
Thru days and nite
i'll thank Allah for open my eyes
now and forever i ,
i'll be there for you ..

I know that deep in my heart now that you`re here
Infront of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally .. :')

truthfully ,

. SYA .

2 comments:

Anonymous said...

girl, love u too~ sorry ok~ ^^

Cikpuan sya said...

its okayy . aku pun salah juga . :')

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com