Monday, November 1, 2010

sedikit motivasi :)

hari ini sangat meng-HAPPY-kan . :)

pertamanya . :)


keduanya . :)

semoga kejayaan yg cemerlang akan sentiasa buat kami semua . Aminn . :)

oleh yg demikian , saia suda mengambil keputusan yg sangat drastikk . saia tidak perlukan seseorang buat mase ini . BELAJAR , BELAJAR dan BELAJAR .itu yg utama . biarlah kami ambil jalan masingmasing dahulu . dia di universiti dan aku pula maseh di tingkatan lima . maseh berjuang untuk pertempuran yg hebat itu . hurmm , biar mase yg menentukan . aku relakan . :')

and and kalauuuu , aku kantoi at level nyh .. macam mane na cari pakwe kaye kan kan ? *hee . gatai ! :) haha . apeapepun , kejayaan hari ini adalah sebagai catalyst untuk kejayaan dihadapan . InsyaAllah . usaha pasti jaya kan ? *keningkening . hee . Aww , aku lapar ! :)

ribuan terima kasih buad puan atau enchik yg menaja saia di sekolah . *erhh . saia pun tatao sape . huu . agaknye , mcm SUGARDADDY + MUMMY larh kan kan ? :p hee . sila teruskan me-naja , okayy ? ILY .

nota : boleh ke aku hidup tanpa hp ? erhh . entahh . belum cuba .. belum tao kan ? Sya ! cuma tinggal beberape hari je lagi . USAHALAH . setiap pengorbanan mesti ade balasan yg indah . InsyaAllah . :)


undur diri dahulu yaww . Assalamualaikum w.b.t.. , readers . :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com