Monday, November 1, 2010

nak ke tak NAK ?

3 ... 2 .... 1 .... ke-ba-BOOM !

haddoi ! pecah kepale aku . suda .. *erhh , ye ke ? :p . genap due jam aku menelaah mencari jalan yg benar dlm pengiraan matematik tambahan . anda suka ? bhaiiii , aku lagi suka lh . haha . suka ke sukar ? erhh .. atau sukardi . opss .. ehemehemm , sukar-di-cari lh , bhaii . *coverline . HAHA . tafaham ? taperlu punnnnnn . (:

bosan ! bosan ! bosan ! aku maseh di habitat yg same ouhh . tiaptiap kali na meng-revision-kan diri , mesti aku capai bahanbahan ilmiah bab mengire . hahh ! ini je yg otak aku boleh hadam pun . dan dan , bile na bace sejarah je .. aku da start cari mr irpan . HOHO . *pelukk , mao tido lh . :p awwwwwwwww . mr irpan aku yg macho ! ily , bie . muahhhhhhh . *Sya buad gewdiksss . cukupcukup . (:

aku sedangg berkobarkobar na bace buku kuning itu . tapi ... kan , aku na study . korangg rase mane yg PATUT ? huu . help ! aku dilanda kekeliruan . antara cinta dan darjat . ? *oitt , berkaitan ke tu , sengal ? ngehngehngeh . =.=" haishhhh . HAHH ! tidur dulu lh . HOHO . sah tabangun sampai mak jerit besok pagii . pilihan bernas bak pati berry iklan innershine tu kan kan ? WENgweng ~ :P

chaiyok , Sya ! erhh . bubye . (:




yeahh ! im COOL . dont i ? muahhh .

status : tuan punye blogg na tidur . :0 selamat malam . silasila lh mimpi yg indah indah . * awww ! ADRUCE , ILY , boyyyyyyyyyyyy . (:

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com