Tuesday, November 2, 2010

Until forever, I will act like I don't love you anymore. Thank you and please don't come again :)

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww . aku rase tharu sgtsgt dgn quote nyh . HAHA :') mulai sekarang , aku akan cuba dan cubaaaa utk tidak menulis tentang harihari duka lagi . FULLSTOP ! helooooooooooooooooooooooooo , SUMMER . ^^

BULI . :)
  • hari ini kami (hanya saia dan beliau) main tutuptutup mata dlm kelas .
  • beliau gewdiksssssss !
  • beliau buat saia happy bila beliau ada .
  • beliau sangatsangat comel .
  • beliau buat saia malu dan blushing tatentu pasal kerana digelakkan oleh pelajarpelajar kelas yg sangat prihatin dan sedang memerhati dikala itu .
  • kelas menjadi sunyi semasa proses buli berlangsung .
  • BELIAU MMG SUKA BULI SAIA dan SAIA JUGA SUKA BULI BELIAUUUUU . :)

ouhh . aku dan BEL membuat sedikit deeper conversation hari ini . we're talking about dream . whats dream , people ? orang selalu cakap :

" mimpi tu mainan tidur .. "

tapi .. betulkah ? hurm . aku tertanyatanya . mimpi ini berkaitan aku , dia dan Fahmi . somehow , aku confuse .. how could aku termasuk dlm kepala Fahmi ? erhhh . WEIRD ! back to the story , he dreamt that i .. yeah , ME ! *tunjuk diri sendiri asked them to CLASH . OMG ! aku speechless gile time tuu . WTH ? *question marks are everywhere on my mind right now . =.=" sejak tu , aku tanye hati kecil aku yg smmgnya kecil pun .. aku JEALOUS ke weyh dorang couple ? fucking hell NO larh ! hurmm . aku bahagia lihat orgorg sekeliling aku bahagia walaupun aku TAK . aku takisah . hidup aku baikbaik sahaja . kan ?

okay , fine . aku berterus terang je lh . mmg aku agak menyampah dengan mereka .. tapi untuk me-RUNTUH-kan mereka ? IMPOSSIBLE . heyy , BEL is one of my good friend .. perlukah aku buad perangai sial cm begitu ? OH ! salah orang lh , bhaii . according , to BEL .. Fahmi started to think like that when im colded with him . helooooooo , kau tu balak org . even , pena kau sendiri tana aku ajar kau add math sebab takut bini kau mara kan kan ? HAH ! ambek kau . kuar semuanya . kau yg tana kite rapat sangat . soooooo , salah aku ke aku bersikap dingin dgn kau ? HOI . aku pun ade pride juge bile kau ckp mcm tu .. tadenye aku na ter-HEGEHHEGEH at kau . * trying to calm down . ): hurmm . but i admit . bukan salah kau sepenuhnya . aku faham ape yg kau cube buat . kerana kite akan jadi BODOH kalau kite da sayangkan org tu sgtsgt . aku tao tu . and now .. its felt like a shit to me .

deeper conversation nyh akan berlanjutan . yang pasti , aku tana dorang fikir yg bukanbukan pasal mimpi tu . semoga hubungan mereka akn terus berkekalan daaaaaaaaannn , persahabatan ini terus tersimpul SELAMANYA . InsyaAllah . doakan yg baikbaik sahaja yea ? HAISHH . mimpimimpi . :)


F.A.S.T . :)

malams semasemuanya . lots of loves , GOODBYE .

p/s : haha . Friday nyh suda ade date same mereka . Gosh ! cant wait :) hopeee , dpt snap great picture bsama mereka . F.A.S.T . :) ^^

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com